{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
  • UA

    Оберіть мову

  • 0
    Домашня сторінка

    Lacoste — історія знакового бренду

    Любов до гри, пристрасть до інновацій і певна французька елегантність. Починаючи з 1933 року, історія бренду Lacoste відображає історію засновника Рене Лакоста, французької легенди тенісу, який радикально змінив повсякденний гардероб.

    Народження крокодила

    У запалі від бурхливих двадцятих років, молодому талановитому тенісисту Рене Лакосту вже вдається справити враження своєю елегантною грою, своїм поняттям чесної гри й оригінальністю, що через десять років стане відмінним знаком бренду.

    © Henri Manuel
    © Robert George

    1923 рік — Перший крокодил, народження символа

    Після матчу Кубка Девіса в Бостоні американський журналіст дає Рене Лакосту прізвисько Алігатор, посилаючись на парі між тенісистом і його тренером щодо валізи з крокодилової шкіри. Художник Роберт Джордж (Robert George) втілює логотип крокодила в життя в 1927 році.

    1927 рік

    Любовний матч: Симона, чемпіонка з гольфу

    Симона Тіон де ла Шом, майбутня дружина Рене Лакоста, бере участь у Британському жіночому аматорському чемпіонаті з гольфу в 1924 році, а потім неймовірних тринадцять разів стає чемпіоном Франції.

    © Hulton Archives - Getty
    © SBM Monte Carlo

    1927 рік - Перша ракетка світу: французька легенда з тенісу

    З 1925 по 1929 рр. Рене Лакост здобув серію перемог Великого шолома й домінував у міжнародних рейтингах: 5 перемог у французьких міжнародних чемпіонатах, 3 перемоги у Вімблдоні та 2 перемоги в чемпіонатах США.

    © Lacoste Arşivi

    1928 рік - Корти й поля для гольфу: нові ігрові поля

    В пам'ять про чотирьох легендарних мушкетерів, у тому числі Рене Лакоста, біля Парижа будується легендарний стадіон «Ролан Гаррос». Бренд Lacoste стає офіційним партнером у 1971 році. У Сен-Жан-де-Люз за ініціативою батька Симони, Рене Тіона де ла Шома, з'являється поле для гольфу Шантако. Як символ елегантності родини Лакост, на ньому з 2012 року проходить Відкритий чемпіонат Франції з жіночого гольфу з підтримкою бренду Lacoste.

    1933 рік, Lacoste стає легендою

    Революція поло завойовує весь світ, а не тільки спорт серед спорту. Рене Лакост із своєю першою рекламною кампанією офіційно запускає бренд, входить у світ моди й запускає легенду.

    © Lacoste Arşivi
    © Lacoste Arşivi

    1951 рік - Lacoste бачить життя в кольорі

    Кожен сезон має свої кольори! У 1951 році Рене Лакост представляє однокольорові поло, а потім смугасті поло. У 1958 році запускається дитяча колекція Lacoste.

    1963 рік

    Патент за патентом: прагнення до продуктивності

    Відомий як пристрасний винахідник, Рене Лакост відіграє важливу роль у розвитку тенісу. Протягом багатьох років його нововведення впливають на гру в теніс.

    © Lacoste Arşivi
    © Droits Réservés

    1967 рік - Катерина Лакост: який батько, така й донька

    Дочка Рене, Катерина Лакост, є єдиним французьким аматорським гравцем у світі, який виграв Відкритий жіночий чемпіонат із гольфу у США. Вона є досвідченим гольфістом, чий успіх залишається неперевершеним.

    1968 рік

    Висота елегантності

    Ґрунт, трава й навіть сніг! У 1960-ті роки Lacoste обладнує французьку команду з лижного спорту.

    © Lacoste Arşivi
    © Droits Réservés

    1970-ті роки - Міжнародні кампанії

    Існуючи в міжнародному масштабі з 1950-х років, Lacoste починає створювати міжнародні рекламні кампанії, відзначаючи спортивну спадщину бренда й елегантний стиль a la française.

    © Lacoste Arşivi
    © Lacoste Arşivi

    1980-і роки

    Розширений асортимент продукції Lacoste

    Після парфумерії і виробів зі шкіри, випущених у 1960-х роках, асортимент продукції Lacoste знову зростає в 1981 році, поповнюється сонцезахисними окулярами, а в 1985 році — тенісними туфлями.

    © Lacoste Arşivi
    © Lacoste Arşivi

    2006 рік

    Фонд LACOSTE

    Просуваючи цінності, які є дорогими для Рене Лакоста, такі як наполегливість і витривалість, Фонд LACOSTE допомагає молодим людям у вразливих ситуаціях, підтримуючи їхню соціальну інтеграцію через практику тенісу й гольфу.

    2010

    Felipe Oliveira Baptista

    Felipe Oliveira Baptista став дизайнером Lacoste.

    2011 рік - лінія одягу Lacoste Live, новинка від Lacoste

    Із запуском своєї нової лінії одягу Lacoste Live бренд переглядає символічні коди бренду для молодої, авангардної і сучасної аудиторії.

    ДІЗНАТИСЯ ПРО LACOSTE LIVE

    2017 рік

    Новак Джокович стає новим крокодилом

    Легендарний тенісист Новак Джокович поділяє цінності Рене Лакоста щодо спортивної елегантності, чесної гри й наполегливісті. У 2017 році він стане новим крокодилом.

    ДІЗНАТИСЯ

    2018 рік

    Lacoste озирається на минуле... і дивиться в майбутнє

    Озираючись на 85 дивовижних років, Lacoste святкує це, відтворюючи 15 речей із кожного десятиліття свого існування. І, дивлячись у наше майбутнє, Lacoste запускає кампанію «Збережіть наші види», замінивши логотип знакового крокодила на 10 видів тварин, яким загрожує вимирання, в дуже обмеженому випуску.

    ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО ЮВІЛЕЙНІ ВИДАННЯ

    L for Legend, L for Lacoste

    Дізнатися більше

    Ваша реєстрація успішно завершена
    Добре
    Товар додано до улюблених

    Товар був доданий до списку улюблених, Ви можете переглянути його з меню Улюблені товари

    Переглянути список
    Вам потрібно вибрати розмір, щоб додати до свого списку улюблених товарів.