Любов до гри, пристрасть до інновацій і певна французька елегантність. Починаючи з 1933 року, історія бренду Lacoste відображає історію засновника Рене Лакоста, французької легенди тенісу, який радикально змінив повсякденний гардероб.
У запалі від бурхливих двадцятих років, молодому талановитому тенісисту Рене Лакосту вже вдається справити враження своєю елегантною грою, своїм поняттям чесної гри й оригінальністю, що через десять років стане відмінним знаком бренду.
Після матчу Кубка Девіса в Бостоні американський журналіст дає Рене Лакосту прізвисько Алігатор, посилаючись на парі між тенісистом і його тренером щодо валізи з крокодилової шкіри. Художник Роберт Джордж (Robert George) втілює логотип крокодила в життя в 1927 році.
Симона Тіон де ла Шом, майбутня дружина Рене Лакоста, бере участь у Британському жіночому аматорському чемпіонаті з гольфу в 1924 році, а потім неймовірних тринадцять разів стає чемпіоном Франції.
З 1925 по 1929 рр. Рене Лакост здобув серію перемог Великого шолома й домінував у міжнародних рейтингах: 5 перемог у французьких міжнародних чемпіонатах, 3 перемоги у Вімблдоні та 2 перемоги в чемпіонатах США.
В пам'ять про чотирьох легендарних мушкетерів, у тому числі Рене Лакоста, біля Парижа будується легендарний стадіон «Ролан Гаррос». Бренд Lacoste стає офіційним партнером у 1971 році. У Сен-Жан-де-Люз за ініціативою батька Симони, Рене Тіона де ла Шома, з'являється поле для гольфу Шантако. Як символ елегантності родини Лакост, на ньому з 2012 року проходить Відкритий чемпіонат Франції з жіночого гольфу з підтримкою бренду Lacoste.
Революція поло завойовує весь світ, а не тільки спорт серед спорту. Рене Лакост із своєю першою рекламною кампанією офіційно запускає бренд, входить у світ моди й запускає легенду.
Кожен сезон має свої кольори! У 1951 році Рене Лакост представляє однокольорові поло, а потім смугасті поло. У 1958 році запускається дитяча колекція Lacoste.
Відомий як пристрасний винахідник, Рене Лакост відіграє важливу роль у розвитку тенісу. Протягом багатьох років його нововведення впливають на гру в теніс.
Дочка Рене, Катерина Лакост, є єдиним французьким аматорським гравцем у світі, який виграв Відкритий жіночий чемпіонат із гольфу у США. Вона є досвідченим гольфістом, чий успіх залишається неперевершеним.
Ґрунт, трава й навіть сніг! У 1960-ті роки Lacoste обладнує французьку команду з лижного спорту.
Існуючи в міжнародному масштабі з 1950-х років, Lacoste починає створювати міжнародні рекламні кампанії, відзначаючи спортивну спадщину бренда й елегантний стиль a la française.
Після парфумерії і виробів зі шкіри, випущених у 1960-х роках, асортимент продукції Lacoste знову зростає в 1981 році, поповнюється сонцезахисними окулярами, а в 1985 році — тенісними туфлями.
Просуваючи цінності, які є дорогими для Рене Лакоста, такі як наполегливість і витривалість, Фонд LACOSTE допомагає молодим людям у вразливих ситуаціях, підтримуючи їхню соціальну інтеграцію через практику тенісу й гольфу.
Felipe Oliveira Baptista став дизайнером Lacoste.
Із запуском своєї нової лінії одягу Lacoste Live бренд переглядає символічні коди бренду для молодої, авангардної і сучасної аудиторії.
ДІЗНАТИСЯ ПРО LACOSTE LIVEЛегендарний тенісист Новак Джокович поділяє цінності Рене Лакоста щодо спортивної елегантності, чесної гри й наполегливісті. У 2017 році він стане новим крокодилом.
ДІЗНАТИСЯОзираючись на 85 дивовижних років, Lacoste святкує це, відтворюючи 15 речей із кожного десятиліття свого існування. І, дивлячись у наше майбутнє, Lacoste запускає кампанію «Збережіть наші види», замінивши логотип знакового крокодила на 10 видів тварин, яким загрожує вимирання, в дуже обмеженому випуску.
ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО ЮВІЛЕЙНІ ВИДАННЯТовар був доданий до списку улюблених, Ви можете переглянути його з меню Улюблені товари
Переглянути список