Один бренд, одна команда, один голос для керованого зростання, що базується на оперативній досконалості, задоволеності клієнтів і розвитку талантів.
Наша місія полягає в тому, щоб зробити LACOSTE унікальним, зручним, розкішним брендом, що втілює в собі елегантність французького характеру. Це вимагає високого рівня якості й професіоналізму в таких сферах, як дизайн, стиль, виробництво та роздрібна торгівля. Продукція та співробітники бренду LACOSTE допомогають клієнтам отримати унікальний досвід незалежно від мережі реалізації продукції, фізичної або цифрової, у всьому світі.
Бренд досяг обороту в 2 млрд. євро в 2017 році.
Два продукти LACOSTE продаються кожну секунду: текстиль, вироби зі шкіри, ароматизатори, взуття, білизна, сонцезахисні окуляри, годинники й спідня білизна.
1 200 ТОЧОК ПРОДАЖУ
120 КРАЇН
10 000 СПІВРОБІТНИКІВ
10 000 жінок і чоловіків представляють та поширюють бренд на 4 континентах.
19 ОНЛАЙН МАГАЗИНІВ
10 600 ОПТОВИХ ТОЧОК ПРОДАЖУ
Як і у випадку з нашим логотипом та нашим брендом, для співтовариства, яке утворює нашу компанію, важливі наступні цінності. Ці цінності є загальними для всіх у Lacoste, і вони підтверджують нашу унікальність.
З моменту свого створення Lacoste заснував свій успіх на придбанні талантів і досвіду.
Бути завзятим означає бути впевненим у нашому майбутньому, у розвитку нашого бренду й у нашому співтоваристві.
Розуміння його ролі та його внесок у суспільство.
Увага до інших є основою наших спільних інтересів і цінностей.
Товар був доданий до списку улюблених, Ви можете переглянути його з меню Улюблені товари
Переглянути список